RO | EN   
euristic partner
acasa        companie        servicii        parteneri        noutati        contact   
nokia care service telefonie mobila workforce management workforce management consultanta customer service

Servicii » Workforce Management »

 

 

 

 

 

 

Planificare. Actiune. Succes.


Succesul nu vine de la sine. Iti trebuie un plan pertinent.

Cu IEX TotalView®,compania dumneavoastra va beneficia de cel mai flexibil si cuprinzator sistem de Workforce Management de pe piata locala si internationala.

Sistemul de workforce management TotalView® reduce dramatic costurile de exploatare, promoveaza servicii superioare si imbunatateste eficienta.

Si ... acesta este doar inceputul!

Indiferent daca aveti o singura locatie sau o suta, 50 de agenti sau 50000, un singur sau mai multe tipuri de skill-uri, tratati doar apeluri sau gestionati un mix de canale de contact, TotalView® va imbunatati fiecare zona de operatiuni.

TotalView® se adapteaza modului in care contact centerul dumneavoastra face afaceri – si nu invers.

Sistemul de workforce management TotalView® combina algoritmi puternici de scheduling cu tehnologia simularii, pentru a genera planuri de personal care sa ia in considerare atat regulile de rutate la nivel de locatie si retea, cat si aptitudinile individuale ale agentilor, nivelurile de calificare (skill levels), preferintele de program si disponibilitatea.

Sistemul IEX TotalView® a fost conceput sa trateze cu flexibilitate complexitatea din call centerele multisite, sa determine cum si unde se desfasoara functiile de planificare si management in companie.

Instrumentele de planificare patentate distribuie intelligent volumul de munca intre locatii, bazandu-se pe metodologia de rutare, orele operationale, disponibilitatea agentilor si timpul de tratare al apelurilor.

In plus, pentru a fi ideal pentru operatiunile multisite, IEX TotalView® este deosebit de bine adaptat pentru mediile care necesita agenti multiskilled (care au mai multe niveluri de calificare) ce gestioneaza mai multe canale de contact.