Bucuresti, 17 iunie 2010
Nokia Romania deschide astazi in Bucuresti primul Nokia Care Centre din Europa, care reprezinta noul concept al companiei privind serviciile pentru consumatori. Romanii vor deveni astfel primii utilizatori Nokia din Europa care beneficiaza de gama extinsa de servicii de asistenta Nokia. Acesta este un nou pas facut de Nokia pentru imbunatatirea experientei utilizatorilor, care dovedeste inca o data angajamentul companiei in ceea ce priveste piata locala si utilizatorii romani.
"Acest centru este unic pentru utilizatorii pot accesa gama extinsa de aplicatii si servicii pe care Nokia le-a creat pentru ei. Unicitatea vine si din faptul ca personalul NCC va ajuta utilizatorii sa instaleze aplicatiile pe care le doresc pe terminalele lor. Obiectivul nostru principal este sa oferim utilizatorilor Nokia posibilitatea de a beneficia la maxim de telefoanele lor mobile", a declarat Razvan Petrescu, Country Manager, Nokia Romania.
Intr-o industrie atat de dinamica precum cea a mobilitatii, care a devenit convergenta cu Internetul, Nokia a anticipat faptul ca necesitatile consumatorilor se modifica si ele. De aceea, compania a introdus acum un nou concept privind serviciile, care se materializeaza in crearea unei experiente interactive pentru consumatori.
"Pentru oamenii care lucreaza in cadrul Nokia, asistenta inseamna mai mult decat repararea de dispozitive mobile, iar deschiderea acestui centru este o expresie elocventa a acestui lucru. Prin Nokia Care Centre, vom oferi consumatorilor cea mai buna experienta pe termen lung in ceea ce priveste produsele noastre” – a adaugat Razvan Petrescu.
"Pentru Euristic Partner, Nokia Care Center este dovada ca «Da, se poate si in Romania!», cu viziune si determinare, piata serviciilor din Romania poate trece la urmatorul nivel. Utilizatorii Nokia romani vor beneficia de experiente superioare de service si customer care, la standarde internationale. Specialistii Nokia Care Center ii vor surprinde prin competenta, respect si implicare, oferind solutii si accesorii moderne, ce depasesc orice exigenta” - Razvan Marinescu, General Manager, Euristic Partner.
Gama de servicii oferite de Nokia Care Centre va include serviciul de reparatii standard, serviciul de reparatii post-garantie, serviciul de reciclare Nokia, servicii de suport Nokia Care, inclusiv activarea serviciilor Nokia si vanzari de accesorii Nokia. Odata intrati in Nokia Care Centre, utilizatorii vor primi asistenta pentru aplicatii Nokia, pe care le vor putea testa, printre acestea numarandu-se si aplicatii binecunoscute precum harti, muzica, mesagerie si jocuri.
Centrul dispune de un atelier tehnic complet echipat, acces gratuit la Internet, un spatiu dedicat celor mai noi accesorii Nokia, precum si un lounge confortabil pentru consumatori. Vizitatorii vor fi intampinati in diversele zone care alcatuiesc Nokia Care Centre – zona de servicii si asistenta, zona de raparatii, zona de accesorii Nokia. Va exista si o zona destinata training-ului si experientelor, in care utilizatorii Nokia vor beneficia de asistenta si training pentru utilizarea serviciilor si aplicatiilor.
Nokia Care Centre are 8 angajati si este situat in Bucuresti, Strada Grigore Alexandrescu Nr. 59.
Programul de functionare este de de luni pana vineri intre orele 10:00-20:00, si sambata intre orele 10:00-16:00.
» INAPOI